loading...
کالا برگ سبز
میلاد بازدید : 55 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید مستند رژه پنگوئن ها

خرید مستند رژه پنگوئن ها

 

امروز با یک مستند بسیار زیبا و دیدنی در خدمت شما هستیم.آیا تا به حال درباره پنگوئن ها چیزی شنیده اید؟ مجموعه امروز درباره زندگی این جانور می باشدو با نام مستند رژه پنگوئن ها ساخته شده است.مستند پنگوئن یکی از زیباترین کار هایی است که درباره این موجود ساخته شده است.

شما با تماشای این مستند زیبا از لحظه به لحظه زندگی این موجود مطالع می شوید که چگونه و به چه صورت زندگی می کند.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما علاقه مندان فراهم آورده ایم و براحتی با کلیک بروی دکمه خرید پستی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

نقل داستان گونه مستند رژه پنگوئن ها باعث شده است تا جذابیتی دو چندان داشته باشد و نسبت به مستند های مشابه از طرفداران بسیاری برخوردار باشد.فیلم مستند رژه پنگوئن‌ها با کارگردانی لوک ژاکه و صدای مورگان فریمن محصول انجمن جغرافیای ملی در سال ۲۰۰۶ است.

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها

در این مستند شاهد لحظه تولد نوزادان پنگوئن خواهید بود همچنین  لحظات نبرد و مبارزه و لحظات شکار کردن و همچنین صحنه های شکار شدن این موجودات.برای ساخت این مجموعه نزدیک به یک سال در شرایط بسیار بد آب و هوا و سخت زحمت کشیده شده است.

جالب است بدانید به محض ورود مستند پنگوئن ها به بازار به رکورد تاریخی فروش ۷۷ میلیون دلاری دست پیدا کرد.

این مستند زیبا را می توانید همین الان با  بالاترین کیفیت موجود از مارکت سنتر ۲۴ سفارش دهید و از تماشای ان لذت ببرید.

  

کلمات کلیدی:

مستند پنگوئن,خرید مستند پنگوئن ها,رژه پنگوئن ها

زندگی پنگوئن ها

 

خرید مستند رژه پنگوئن ها توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:

٬ , , , ,

============================================

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone آیا شما هم به مستند حیات وحش علاقه مند هستید؟ آیا از دیدن راز بقا خسته نمی شوید؟ ما امروز یک مستند زیبا در باره راز بقای حیوانات تهیه کرده ایم .این مجموعه معروف است به مستند Yellow Stone. ان اسم نام پارک ملی واقع در ایالت متحده آمریکا می باشد.این منطقه یکی از عجاب انگیز ترین قسمت های دنیا به حساب می آید.اکو سیستم موجود در این پارک به سه بخش زمستان-تابستان و پاییز تقسیم بندی می شود.

ما امروز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید مستند فوق را برای شما عزیزان فراهم اورده ایم و با کلیک بروی دکمه خرید پستی براحتی می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.مستند حیات وحش فوق یکی از قوی ترین کارهای این ژانر بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone

زمستان فصلی که در ان پارک ملی یلو استون به صورت یکپارچه تبدیل به یخچالی برگ می شود و همه جا را برف و یخبندان  فرا خواهد گرفت و اکوسیستمی اعجاب آمیز را به تصویر می کشد. بهار و تابستان  هم ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد، سرسبزی و نشاط پس از زمستان سخت و طاقت فرسا پدید می آید. اما دیری نمی پاید که نوبت به پاییز می رسد، موجودات حیات وحش یلو استون می دانند که زمستان سختی در پیش است، پاییز یلو استون تصویری از تلاش جاندران برای غلبه بر برف و یخبندان زمستان است.

شما در این مستند با انواع و اقسام جانوران و نحوه زیست انها آشنا خواهید شد.تصاویری را خواهید دید که شاید تا به حال هرگز ندیده باشید.لحظه به لحظه این مستند تماشایی و دیدنی بوده و با بالاترین کیفیت به شما علاقه مندان به حیات وحش تقدیم می گردد.

 

 

خرید اینترنتی مستند حیات وحش Yellow Stone توسط 12 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , ,

=================================================

خرید اینترنتی مستند حشرات

خرید اینترنتی مستند حشرات

 

خرید اینترنتی مستند حشرات امروز برای شما علاقه مندان به مستند حیات وحش یکی از زیبا ترین و جدید ترین کارهای این بخش را قرار داده ایم.مستند حشرات نام این محصول می باشد.حشرات به عنوان بزرگترین گروه از بند پایان به شمار می آیند و ا به حال حدود یک میلیون گونه از این نوع بند پایان کشف شده است.جالب است بدانید که قدمت حشرات حتی از دایناسور ها هم بیشتر بوده و بیش از ۴۰۰ میلیون سال پیش نیز این موجودات وجود داشته اند.مستند حشرات دارای تصاویری بی نظیر و با کیفیت فوق العاده بالایی هستند که شما را شگفت زده خواهند کرد.انواع و اقسام مختلف حشراتی که تا کنون حتی به چشم هم ندیده اید را در این مجموعه مستند مشاهده خواهید کرد.

با خرید مستند فوق و تماشای ان پی به پیچدگی بیشتر زندگی حشرات خواهید برد.

 

خرید اینترنتی مستند حشرات

نحوه زندگی کردن بسیاری از حشرات در این مجموعه بررسی می شود و شما بیشتر با زندگی این موجودات آشنا خواهید شد.بدن همه حشرات از سه قسمت تشکیل شده است:

سر-سینه-شکم

معمولا اکثر حشرات دارای شش پا و دو شاخک بوده و برخی بال دار و اکثرا بدون بال می باشند.در زیر درباره چند حشره اطلاعاتی را نوشته ایم که خالی از لطف نیستند:

همه شما تا به حال زنبور عسل را از نزدیک دیده اید.این حشره از موجودات بسیار مفیدی است که حدود ۱۵۰ میلیون سال پیش نیز زندگی می کرده است.در ان دوران زنبورها به صورت انفرادی زندگی می کرده اند و هر کدام لانه ای جدا برای خود داشته اند.و سال ها طول کشیده است که آنها به زندگی اجتماعی روی آورده اند و در نهایت منجر به ساخت لانه های انبوه در کنار یکدیگر شده اند.

مارکت سنتر ۲۴ شما رادعوت به دین این مستند زیبا از حشرات می کند.کیفیت پخش فوق العده عالی

.

 

خرید اینترنتی مستند حشرات توسط 20 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , ,

===================================================

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها  – حتما تا به حال در فیلم های هالیودی صحنه های بسیار زیبایی از تعقیب و گریز ماشین ها را مشاهده کرده اید که در اوج حرفه ای گری و هیجان کامل این کار انجام می شود.امروز ما برای شما عزیزان علاقه مند به دیدن این صحنه مستندی را با نام تعقیب و گریز ماشین ها در فیلم های هالیوود تهیه کرده ایم.شما در این مستند زیبا انواع تعقیب و گریز های مختلف را مشاهده خواهید کرد که بعضی از انها نیز منجر به رخ دادن حوادثی واقعی شده اند.

 

خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها

در این مستند زیبا انواع صحنه های درگیری مجرمین با پلیس ها را نیز خواهید دید.همچنین صحنه های مختلف برخورد ماشین ها با مانع های مختلف از جمله تماشایی ترین قسمت های این مستند می باشد.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به این مجموعه امکان خرید پستی آنرا فعال کرده ایم و براحتی می توانید همین الان  سفارش خود را ثبت نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.تعقیب و گریز های دیوانه وار ماشین های مدل بالا و اخرین سرعت خالی از لطف نخواهد بود و قطعا صحنه هایی را در این مستند مشاهده خواهید کرد که شاید تا کنون جایی نمونه آنرا ندیده باشید.

این مستند دارای صحنه هایی است که شاید در هیچ فیلیم هنوز انها را شماهده نکرده اید.اتفاقات کاملا واقعی و حوادثی که برای این افراد رخ داده را همه به صورت یکجا در این مستند زیبا تماشا خواهید کرد و لذت خواهید برد.اگر علاقه مند به رانندگی و حوادث جانبی ان هستید و دوست دارید پشت صحنه بسیاری از تعقیب و گریزهای فیلم های هالیوودی را تماشا کنید پس حتما دیدن این مستند زیبا را از دست ندهید.مارکت سنتر ۲۴ این اثر رابرای همه خریداران به صورت پستی به سراسر کشور ارسال می کند.

 خرید مستند تعقیب و گریز ماشین ها توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5

 



برچسب:
٬

====================================================

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

 

امروز برای علاقه مندان به ماشین های لوکس مستندی زیبا درباره تاریخچه ماشین های فراری آماده کرده ایم.این برند معروف و لوکس  را تقریبا همه اسم ان را شنیده ایم.کارخانه فراری در طراحی و تولید خودرو های لوکس فعالیت داشته و قدمتی ۵۰ ساله دارد.شما در مستند تاریخچه کارخانجات فراری خواهید دید که چگونه یک خودروی لوکس تولید می شود.از مرحله اول که طراحی باشد تا مراحل دیگر که ساخت قطعات و مونتاژ و در نهایت آزمایش باشد همه و همه را در این مستند زیبا می توانید مشاهده کنید.

ما نیز برای علاقه مندان به خرید مستند فوق در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان اقدام به خرید نموده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.شما از نزدیک مشاهده خواهید کرد که برای ساخت یک ماشین لوکس چگونه و با چه روشی عمل خواهند کرد و چرا برند فراری سال هاست که جز برترین برندهای تولید اتومبیل در جهان محسوب می شود.کارخانه فراری یکی از کارخانه های ایتالیایی می باشد که در سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را شروع کرده است.این شرکت اولین فعالیت خود رد زمینه ساخت اتومبیل را در سال ۱۹۴۹ شروع کرد.در سال های بعد دقیقا در سال ۱۹۶۹ این کارخانه دچار ضرر های هنگفتی شد و مجبور به فروش قسمتی از سهام خود گردید و هم اکنون نیز این سهام در دستان  شرکت فیات می باشد.

 

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری

مستند تاریخچه کارخانجات فراری یکی از زیبا ترین کار هایی است که درباره تولید و تنجهیز خودروهای لوکس انجام شده است.حتما پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به تماشای این مستند زیبا بنشینید.هم اکنون فراری یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات فرمول ۱ جهان می باشد و هر ساله در این مسابقات مهم برای عرض اندام شرکت می کند.

لوگوی شرکت فرای نیز یک اسب سیاه رنگ می باشد که در جلوی یک سپر زرد رنگ قرار دارد و در بالای ان سه رنگ سبز و سفید و قرمز و دو حرف s  و f وجود دارد.

 

خرید مستند تاریخچه کارخانجات فراری توسط 41 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

==============================================

مستند ماشین های میلیون دلاری

مستند ماشین های میلیون دلاری

 

برای علاقه مندان به خودرو های لوکس و گران قیمت امروز یک مستند زیبا در نظر گرفته ایم.نام این محصول مستند ماشین های میلیون دلاری است.در این مجموعه شما انواع و اقسام خودروهای لوکس دنیا را مشاهده خواهید کرد که دارای قیمت های بسیاری بالایی هستند.

در مستند ماشین های میلیون دلاری شما شاهده سریع ترین و گران ترین و زیبا ترین ماشین های جهان هستید.این مجموعه با کیفیت عالی تهیه و برای شما علاقه مندان در فروشگاه قرار داده شده است.برای خرید مستند فوق می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

مستند ماشین های میلیون دلاری

شما خواهید دید که بهترین های خودرو سازی در دنیا گرد هم آمده اند و بهترین محصولات خود را به رقابت گذاشته اند.در قسمت بعدی مستند  ما این غول های  گران قیمت را با هم مقایسه می کنیم..از لحاظ بررسی امکانات و همچنین بررسی تجهیزات داخلی و توان موتور و سرعت و شتاب اولیه

پس اگر علاقه مند هستید تا بدانید برترین خودروی جهان از نظر سرعت و قدرت کدام می باشد با ما همراه باشید .این مجموعه یکی از بی نظیر ترین و تماشایی ترین مستندهایی است که در رابطه با ماشین و صنعت خودرو ساخته شده است.شما در این مجموعه با خودروهایی آشنا خواهید شد که شاید  در کل جهان به تعداد انگشتان دست هم از آنها یافت نشود و بسیار خاص و منحصر به فرد می باشند.این خودروهای لوکس و گران قیمت به سفارش میلیاردر های سراسر دنیا از جمله ایران سفارش داده می شوند. همین الان می توانید سفارش خود را در فروشگاه ما به ثبت رسانده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.این مستند با  بلاترین کیفیت موجود و با بسته بندی شیک برایتان ارسال می شود.
 

 

مستند ماشین های میلیون دلاری توسط 31 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

================================================

خرید مستند علوم پزشکی باستان

خرید مستند علوم پزشکی باستان

 

آیا دباره علم پزشکی باستان چیزی شنیده اید.؟آیا می دانید در دوران باستان تا چه اندازه علم و تکنیک های پزشکی پیشرفت کرده بودند؟ امروز با یک مستند بسیار زیبا در این زمینه در خدمت شما عزیزان هستیم.در این مجموعه به بررسی علوم و تکنیک های پزشکی دوران کهن می پردازیم و با هم سفری به دوران باستان خواهیم داشت. با تماشای مستند تکنیک های پزشکی باستان در خواهید یافت که بسیاری از ابزار و لوازم پزشکی کنونی بر گرفته از همان دوران ها بوده است.

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴برای علاقه مندان به خرید مستند زیبا امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب این مستند زیبا باعث شده است تا استقبال خوبی از آن به عمل امده وفروش بالایی را تجربه نماید.برای شما دوستانی که به علم پزشکی  نیز علاقه مند هستید تماشای مستند علم پزشکی باستان خالی از لطف نخواهد بود و قطعا می تواند برایتان بسیار جالب و مهیج نیز باشد.

 

خرید مستند علوم پزشکی باستان

مستند فوق جز معدود مستندهایی است که در این زمینه ساخته شده است و قطعا با تماشای آن می توانید اطلاعات دقیقی راجع به علم پزشکی باستانی و سنتی بدست اورید.اینکه در دوران قدیم چگونه به درمان بیماری ها می پرداختند  و تفاوت های درمانی ان زمان نسبت به عصر جدید چه می باشد.شما خواهید دید که حتی در قدیم و در دوران باستانی بوسیله علوم سنتی و طب سنتی می توانستند بیماری های بسیار وحشتناک را نیز درمان نمایند  و این در واقع قدرت طب سنتی را نشان می دهد.

هنوز هم گروهی بر این باورند که طب سنتی بسیار کار امد تر نسبت به علوم پزشکی مدرن می باشد و معتقدند که در این نوع درمان دیگر عوارضی برای قسمت های دیگر بوجود نمی اید.به هر حال ما شما را دعوت به دیدن این مستند زیبا می کنیم.

 

 

خرید مستند علوم پزشکی باستان توسط 25 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 535
  • بازدید کلی : 2,189